Қазақстан Ұлттық банкінің басшысы Тимур Сүлейменов елдегі қаржы ұйымдарының агрессивті маркетингі жөнінде пікірін айтты, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
– Белгілі бір деңгейде көп айтыла бастаған кезде біз артықшылықтармен қатар, кемшіліктер де бар. Бұл тек Kaspi-ге қатысты емес. Жалпы, тұтынушылық несиелеу нарығы қосымша реттеуді қажет ететін шығар. Мұны нақты айту керек. Жарнама тұрғысынан реттеуге келер болсақ, жарнама – бұл сауда қозғалтқышы. Сауда – бұл экономиканың едәуір үлкен бөлігі. ЖІӨ-нің 17%. Сондықтан қандай да бір жолмен шектеу ақылға қонымсыз болар еді. Сонымен қатар, мен Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі осы стандартты "0-0-24" санын халыққа түсінікті етіп сипаттау жоспарын енгізгенін білемін. Өйткені сіз тек үш санды көргенде көп нәрсені түсінбейсіз. Сондықтан ARRFR шара қолданады. Бірақ біз мұнда да қатысып, шешімдерді тұжырымдауға көмектесеміз, - деді Тимур Сүлейменов.
Ұлттық банк басшысы банктердің жарнамасына тыйым салуға болмайтынын атап өтті.
– Адамдар не істеп жатқанын – қандай шарттармен және ол үшін қалай төлейтінін түсінуі үшін ашықтық қажет. Сондықтан тепе-теңдік бәріне қажет деп санаймын. Бірақ бұл мәселе бойынша бізде белгілі бір зерттеулер бар, – деп түйіндеді ол.
Бұған дейін Қаңтарда қазақстанда тұтынушылық кредиттер саны өскені хабарланған болатын.