Мәжіліс депутаты Олжас Құспековтің айтуынша, өнеркәсіптік кәсіпорындарды дамыту бағыты мен утиль алымы мәселелері жеке қаралуы тиіс, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
Утилизациялық алым мәселелері бойынша петицияны қарайтын жұмыс тобы "АгромашХолдинг KZ" АҚ және Қостанайдағы Kia Cerato, Kia Sportage, Chevrolet Enix және JACK толық циклды автомобильдер шығаратын Allur автомобиль зауытына барған. Жұмыс тобының жетекшісі, мәжілісмен Олжас Құспеков отандық автомобиль өнеркәсібіне баға берді.
– Қазақстанда бірқатар заманауи зауыттар және роботтандырылған өндіріс желілері бар Allur сияқты автоматтандырылған зауыттар бар. Халыққа біздің отандастарымыз жұмыс істейтін зауыттардың жұмысы туралы ақпарат беру маңызды деп ойлаймын. Популистік әдістермен өндірістерге инвестиция салатын және жұмыс орындарын құратын зауыттар мен инвесторлардың еңбегін жоққа шығаруға болмайды. Ешқашан құрметке лайық еңбекті кесіп өтуге болмайды, - деді Олжас Құспеков.
Депутат Қазақстанның машина жасау зауыттарымен мақтанатынын айтты.
– Бірқатар өнеркәсіптік кәсіпорындарды зерттей келе, бізде өңірлердің дамуына мүмкіндік беретін осындай қуатты машина жасау зауыттары бар екенін мақтан тұтамын. Азаматтардың да отандық өндіріспен мақтанғанын қалаймын, - деді ол.
Сондай-ақ, ол өнеркәсіптік кәсіпорындарды дамыту бағыты мен утиль алымы мәселелері бөлек қаралуы тиіс екенін атап өтті.
– Біз қайта өңдеу мен өнеркәсіпті дамыту мәселесін бөлек қарастырумыз керек екенін түсіну керек. Автоөндірушілер утиль алымының тікелей бенефициарлары емес, сондықтан оларды қызығушылық танытқандары үшін кінәлауға болмайды, - деп қорытындылады Куспеков.
Утиль алымы мен бастапқы тіркеу төлемдері 2016 жылдың 1 қаңтарынан бастап енгізілді. Бұған дейін, яғни 2015 жылдың қорытындысы бойынша елімізде жеңіл автомобильдер саны 3 856 505 құрады, оның ішінде 10 жылдан асқан – 2 230 722 көлік. Кәдеге жарату және бастапқы алымдар енгізілгеннен кейін бір жыл өткен соң, жеңіл автомобильдердің саны 3 845 301 болды. Шамамен 10 мыңға азайды. Керісінше, ескі автокөліктер саны өсіп, 2 270 931 болған еді