Олардың ішінде 5,22 миллиард адам әлеуметтік желілерді қолданады. Әлеуметтік желілерді пайдаланушылар саны жыл ішінде 5,2%-ға артты. Интернет қолданушыларының жалпы санындағы олардың үлесі 92,4%-дан 94,6%-ға, ал әлем халқы арасындағы үлесі 61,5%-дан 63,8%-ға өсті, деп жазады ranking.kz.
Әлеуметтік желілердің танымалдығы
- Әлемдегі ең көп қолданушысы бар әлеуметтік желі – Facebook (3,07 миллиард адам).
- Келесі орындарда: YouTube (2,53 миллиард адам), Instagram (2 миллиард адам) және WhatsApp (2 миллиард адам).
- Ең танымал 10 әлеуметтік желінің тізіміне қытайлық TikTok (1,69 миллиард адам), WeChat (1,37 миллиард адам) және Douyin (755 миллион адам) кіреді.
- Сонымен қатар, тізімге Telegram (950 миллион адам), Facebook Messenger (937 миллион адам) және Snapchat (850 миллион адам) енді.
Интернетте өткізілген уақыт
Интернет қолданушысы орташа есеппен күніне 6 сағат 36 минутты интернетте өткізеді. Оның ішінде:
- Телефон арқылы – 3 сағат 45 минут,
- Ноутбук, компьютер немесе планшет арқылы – 2 сағат 51 минут.
Интернеттегі уақыттың үштен бірінен көбі әлеуметтік желілерде өткізіледі: күніне орта есеппен 2 сағат 19 минут. Алайда, бұл көрсеткіш жылдан жылға азайып келеді:
- 2023 жылы – 2 сағат 24 минут,
- 2022 жылы – 2 сағат 28 минут болған.
Әлеуметтік желілердің жас ерекшелігіне байланысты танымалдығы
Әлеуметтік желілерге келушілер саны тек чаттар мен мессенджерлерге ғана жол береді.
- 16-24 жас және 25-34 жас топтарындағы интернет қолданушыларының басым көпшілігі (97,2% және 96,9%) әлеуметтік желілерді пайдаланады. Екінші орында – чаттар мен мессенджерлер, үшінші орында – іздеу жүйелері.
- 35-64 жас аралығындағы қолданушыларда чаттар мен мессенджерлер бірінші орында, ал әлеуметтік желілер екінші орында.
- 65 жастан асқан қолданушылар арасында әлеуметтік желілер мен чаттар ең танымал үш веб-сайт түріне кірмейді. Бұл топта іздеу жүйелері (84,8%) мен электрондық пошта (83,9%) көш бастап тұр.