Азаматтық белсенді Санжар Боқаев “ҚТЖ”-дан жыл сайын жүздеген миллион теңге шығаруға мүмкіндік беретін айла-шарғы жолы туралы айтты, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
ТОЛЫҒЫРАҚ
Боқаев Алматыдағы “ҚТЖ”-ның багаж бөлімшесіне барған. Оның айтуынша, бұл орын үшін 90-жылдары қылмыстық топтар таласқан.
- Өйткені мұнда жүктер теміржол тармақтары арқылы бүкіл Қазақстанға жөнелтілетін. Жақында үкімет ұлттық компаниялардағы мемлекеттік үлесті, соның ішінде ҚТЖ-ны да жекешелендіруге беруді жоспарлап отырғанын, оларды тиімсіз деп түсіндіргенін оқыдым. Шын мәнінде мәселе ұлттық компаниялардың әр деңгейінде бар жемқорлықта жатыр, – дейді Боқаев.
Ол өзінің кішігірім тергеуін жүргізіп, багаж бөлімшесіне 65 келі жүк өткізген.
- Міне, менің жігіттерім 65 келі жүк өткізді, ақша кассаға түспейді, “Kaspi”-ге түседі – 1 кг үшін 140 теңгеден. Ал ресми түрде кассаға – 1 кг үшін 114 теңге. Бірақ қабылдаушылар жеке тұлғаның “Kaspi” шотына төлеуге мәжбүрлейді, – деді Боқаев.
Белсенді кейін оған 65 келі жүк үшін 9100 теңге есеп жіберілгенін көрсетеді. Бұл 1 кг үшін 140 теңгеден келеді.
- Міне, хат алмасу мен ақша аудару керек екенін растайтын нөмір. Біз сол нөмірге жібердік. Ақша кетті. Әрине, олар “ҚТЖ”-ға түспейді. Ресми түрде вагонды жартылай бос апарады, ал іс жүзінде толық. Бұдан “ҚТЖ”-ның да, Көлік министрлігінің де шенеуніктері хабардар, әрі өздері схеманы жауып отыр. Цифрландыру қайда? Неге мұнда цифрландыру жоқ? Өйткені мұнда 90-жылдардан бері ештеңе өзгерген жоқ. Сіз жыл сайын “ҚТЖ”-ға жүздеген млн теңге жетпей қалатын бір ғана кішкентай айла-шарғы жолын көрдіңіз. Барлық ұлттық компанияны табысты етуге болады, бірақ біздің шенеуніктерге жемқорлықты бақылап, қатысқан тиімдірек, кейін оларды сатып, сатудан да пайда көреді, – деді Боқаев.
КОНТЕКСТ
Бұған дейін “ҚТЖ”-ның бұрынғы басшысы Нұрлан Саурынбаев Қазақстанның көлік министрі болып тағайындалғаны белгілі болды. Ұлттық компанияны Талғат Алдыбергенов басқарды. Ulysmedia.kz тілшісі Нұрлан Саурынбаевтан – оған бүкіл көлік саласын сеніп тапсырғандай, ҚТЖ төрағасы қызметінде не істегенін сұрады.