Премьер-министрдің орынбасары – Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі Тамара Дүйсенова ел мектептерінде білім сапасының сын көтермеуінің негізгі себептерін атады, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
Министрдің сөзінше, тәжірибе көрсеткендей, мектептердегі білім сапасының төмендігінің себептері мектепті басқару мен басқару жүйесінің нашарлығы, мұғалімдердің біліктілігінің төмендігі және материалдық-техникалық базаның әлсіздігі болуы мүмкін.
Дүйсенова бұл мәселені оқушылардың оқу жетістігін бақылау (MOДО ұлттық сапаны бағалау жүйесі) арқылы шешуге болады деп есептейді.
"Жүйе нәтижелі болды және біз PISA халықаралық студенттерді бағалау бағдарламасының халықаралық бағалау кезеңдері арасындағы жұмыстың нәтижесін көре алдық. Бұл жүйе ЭЫДҰ-ның барлық елінің тәжірибесінде бар. Бағалауды жыл сайын тәуелсіз сарапшыларды тарта отырып, үкімет айқындайтын ұлттық үйлестіруші жүргізетінін атап өткім келеді. Бағалау жүргізілсе, оларға қатысты мақсатты шаралар қабылдау үшін өңірлер бойынша әлсіз мектептер анықталады", - деді вице-премьер.
Осы орайда, жергілікті әкімдіктерге мұғалімдердің үздіксіз біліктілігін арттыруға қаржы бөлу, ал оқу-ағарту министрлігіне мұғалімдер үшін сұранысқа сай, сапалы әрі қысқа мерзімді курстарды дайындау міндеті жүктелді.
"Әкімдіктерге тиісті біліктілігі, ұжыммен және балалармен жұмыс істей алатын білікті мамандарды ұйым басшылары етіп тағайындау қажет. Жүйені келесі жылы енгізу жоспарланып отыр және ол облыстағы барлық толыққанды мектепті қамтиды. Ел бойынша әрекет етеді, жүйені дайындайды, аймақтарда сарапшыларды оқытады және өңірлерге бағалау кестесін ұсынады. Әкімдер мектептерді дайындап, бағалауды ұйымдастыруы керек", - деді Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі.
Айта кетейік, бұдан бұрын Тамара Дүйсенова жаңа оқу жылының ұзақтығына қатысты қандай шешім қабылданғанын мәлімдеген.