Қазақстандық тасымалдаушылар ҚХР-мен шекарадағы шектеулерден басқа, Қытай тарапының алыпсатарлығына шағымданды. Бұл туралы Алматыда өткен III халықаралық "Көлік және логистика нарығы" конференциясында SevenR компаниясының бас директоры Оксана Сорокина мәлімдеді, деп хабарлайды ulysmedia.kz.
Сорокинаның айтуынша, жаздан бастап Қытаймен шекарада Қазақстанға жеткізілуі тиіс импорттық жүктер тоқтап тұр. Онда сәуірден бері тұрған тауарлар да бар. Алайда бұл жалғыз ғана кедергі емес, дейді LS.
"Біз Қытай тарапынан блок-поездардағы орындарды сатып алу, контейнерлерді сатып алу, автоөткізгіштер, қайта тиеу және т.б. шығындармен алып-сату бөлігінде проблемаға тап болдық", - деп шағымданды Сорокина.
Оның айтуынша, ол бұл мәселені бір жылдан бері көтеріп келеді.
"Бір жыл бұрын дәл осы уақытта мен жылжымалы құрамның жетіспеушілігі туралы айтып, платформалардың жетіспеушілігі туралы қысқаша мәлімет бердім. Содан кейін маған бәрі жақсы екенін айтты. Қазір бұл проблема мойындалды, бірақ арада бір жыл өтті. Енді бұл мәселені шешуге тағы бір жыл кетеді деп қорқамыз. Ал бізде бұған уақыт жоқ, өйткені бізде айналым қаражатына ақша жоқ, жүктер мен тауарлар жоқ. Біздің қолымызда тек несиелер, қатып қалған айналым қаражаты және "Атамекеннің" форс-мажорлық жағдайлар туралы берген құжаттары бар. Иә, олар бізді қорғайды, кем дегенде біз клиенттерден айыппұлға түспейміз, ал біздің клиенттер өз клиенттерінің алдында. Бірақ осы сертификатпен біз өз қызметкерлеріме жалақы төлей алмаймыз немесе несие жаба алмаймыз. Менің клиенттерімнің ешқайсысы сертификаттарды дүкен сөрелеріне қоя алмайды", - деді спикер.
Сорокина сондай-ақ қазақстандық импорттаушылардың неге осындай жағдайға тап болғаны туралы тоқталды.
"Иә, бізде "Жібек жолы" бар екенін мақтан тұтамыз. Біз Қытай, Оңтүстік – Шығыс Азия және Еуропа арасындағы тауарлар транзитінің стратегиялық нүктесіміз. Бұл керемет. Бірақ қазақстандық компаниялар мен импорт шеттетілгені қалай болды?" - деп таң қалды компания басшысы.
Ол сондай-ақ "Алтынкөл" станциясындағы жағдай туралы айтты.
"Қазір станцияда транзитке 2 мыңнан астам контейнер қойылған. Платформалар саны 300-ге жуық. Біз транзитті реттей алмаймыз", - деп қосты Сорокина.
Ол мәселені шешу үшін шетелдік жылжымалы құрамды тарту керек екенін айтады.
Сонымен қатар "ҚТЖ-Жүк тасымалы" директорының орынбасары Қанат Көбесов контейнерлер жетіспеушілігі Қазақстанда ғана емес, бүкіл әлемде байқалып отырғанын айтты.
"Тағы бір мәселе – сервистік компаниялардың өз қызметтерінің қымбаттауы. Өйткені "ҚТЖ-Жүк тасымалы" контейнерлерді сатып алумен айналыспайды, тек тасымалдайды. Бұл жеке нарық", - деп түсіндірді Көбесов.
Ал Қытаймен импорт бойынша Кобесов кәсіпкерлерге өз проблемалары туралы ақпарат беруге кеңес берді.
"Бізде Қытаймен импорт бар, бірақ біз бұл импортты көрмейміз. Біздің "Атамекенмен" өз байланыс каналымыз бар. Неліктен сізде Қытай жіберушісімен қарым-қатынас жоқ? Қазақстанда барлық қауымдастық бұл тақырыпты көтеруде, Қытайдағы серіктестер үнсіз", - деді спикер.
Қытаймен шекарадағы станцияларға келсек, Көбесовтің айтуынша, "Алтынкөл" 100% жұмыс істейді, барлық жүк қабылданады. Ал "Достықпен" проблемалар бар, бірақ олар Қытайдың тарапынан туындап тұрған мәселе.