×
480.63
535.13
5.27
#қаңтар қақтығысы #Украинадағы соғыс #жемқорлық #тағайындау
480.63
535.13
5.27

Қазақстан АҚШ-қа тікелей әуе рейсін неге аша алмай отыр

07.09.2024, 13:56
Ашық дереккөзден

Бұл сұраққа қазақстандық белгілі авиация маманы Абыл Кекілбаев өзінің әлеуметтік желідегі парақшасында жауап берді, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.

Facebook-те осы мәселеге байланысты А.Кекілбаев Қазақстан мен Өзбекстандағы жағдайды салыстырған.

“Мен әдетте Өзбекстан мен Қазақстанды салыстырудан аулақпын, бірақ бұл жағдайда қажет сияқты. «Uzbekistan Airways» Орталық Азиядағы 2017 жылдан бері АҚШ-қа тұрақты рейстерді орындап келе жатқан жалғыз әуе компаниясы. Ригада аялдайтын Ташкент-Нью-Йорк әуе бағыты 2000 жылдардың басынан басталды.

Бүгінгі күні рейстерді ұзақ қашықтыққа ұшатын Boeing 787 Dreamliner ұшақтарын жүзеге асырып жүр. Кейбір дереккөздерге сүйенсек, о баста ол ұшақтар Эйр Астанаға арналған, бірақ әуе компаниясы белгісіз себептермен олардан бас тартты”, дейді А.Кекілбаев.

Сондпай-ақ авиация маманы жақында АҚШ-тың Федералдық авиациялық әкімшілігі (FAA) қазақстандық әуе компанияларының АҚШ-қа тікелей ұшуына жол ашатын аудит барысында Қазақстанның авиациялық билігінің жұмысында өрескел бұзушылықтарды анықтағанын айтты. 

“Көлік министрлігі баспасөз-релизінде кейбір сәйкессіздіктердің бар екенін мойындады, бұл авиация саласының жұмысында белгілі бір проблемалардың бар екенін көрсетеді”, дейді авиация сарапшысы А.Кекілбаев.

FAA талабы бойынша АҚШ-қа ұшатын ұшақтар, әуе компаниялары Халықаралық азаматтық авиация ұйымы (ИКАО) белгілеген халықаралық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес болуы шарт, яғни 1-санатқа кіруі керек.

Дегенмен А.Кекілбаев жақында Қазақстанның авиациялық билігі FAA аудитінен өткенін айтып отыр.

“Анықталған сәйкессіздіктер елдің 2-санатта қалуына әкелді, бұл авиакомпаниялардың Америка Құрама Штаттарына ұшу мүмкіндігін шектейді. Бізге үнемі ИКАО талаптарына сәйкестіктің жоғары пайызы бар екенін айтады. Бірақ іс жүзінде бұл, өкінішке орай, расталған жоқ. Сонымен қатар сәйкессіздіктердің болуы және рұқсаттың болмауы Қазақстанның авиация саласына кері әсерін тигізеді. Яғни беделі, кірісі және жаңа бағыттарды дамыту мүмкіндігі зардап шегеді”, дейді ол.

А.Кекілбаев көлік департаменті аудитті «сәттілік» деп атап, халықты жаңылыстыруды тоқтатуы керектігін айтты.

“Тексеру нәтижелерін жариялап, әуекомпаниясы мен әуежай мамандарының қатысуымен анықталған бұзушылықтарды жою үшін жұмыс тобын құру қажет. Авиация әкімшілігі мен Азаматтық авиация басқармасы бұл мәселелерді әзірге өз бетімен шеше алмай отыр”, деген ол Көлік министрлігіне нақты қадам жасайтын кез келгенін айтады.

Яғни министрлік бәрі реттелген сияқты кейіп танытып жүре бермек, не АҚШ-қа рейстерді ұйымдастыру үшін нақты шаралар қабылдауы керек.