«City Transportation Systems» ЖШС жеңіл рельсті пойыз операторларын (LRT) оқытуға алдын ала қабылдау басталғанын хабарлады, деп жазады Ulysmedia.kz.
ТОЛЫҒЫРАҚ
Хабарламада LRT құрамы толығымен автоматтандырылғаны жазылған. Пойыз операторлары жолаушылардың қауіпсіздігі мен пойыздың техникалық жағдайын бақылау үшін қажет. Олар автоматтандырылған басқару жүйесінің жұмысын бақылап, туындауы мүмкін ақауларды жояды. Бұдан басқа, олардың міндеттері вагондарды электрмен жылыту және желдету режимін қолдау, жолаушыларды отырғызу және түсіру тәртібі, сондай-ақ жылжымалы құрамның үздіксіз жұмысын қамтамасыз ететін басқа да жұмыстар болады.
Машинистер Қытайда бір жыл оқытылады.
"City Transportation Systems" ЖШС басқарма төрағасы Асылбек Дүйсебаевтың айтуынша, Астанада барлық құрылыс жұмыстарын аяқтап, жеңіл рельсті көлікті (LRT) іске қосу 2025 жылдың соңына дейін жоспарланған.
LRT ІСІ
Бұған дейін Астанада LRT ісі бойынша сотталушылардың үкімі өзгеріссіз қалғаны белгілі болды.
Елордада жеңіл рельсті жобаны жүзеге асыру 2011 жылы басталғанымен, жаңа тас жол ешқашан салынбаған. Елордада қала әкімдері ауысты – олардың кейбіреулері жобаны қабылдамады, басқалары оны алға тартты, бірақ соған қарамастан, LRT-ға ақша бөлінді, оны қазақ жемқорлықтың ескерткіші деп атап кетті.
Қарапайым қызметкерлер сотта отырып, жүздеген миллион долларды құрайтын сыбайлас жемқорлық схемасын ұйымдастыра алмағандарын түсіндіруге тырысады. Бұған дейін Astana LRT ісі бойынша айыпталғандар жобаның басқа кураторларын сотқа шақыруды талап еткен. Айыпталушылар судьяға жобаның үкімет бақылауында екенін жеткізуге тырысты, сондықтан Иманғали Тасмағамбетов, Серік Ахметов, Ерболат Досаев, Бақытжан Сағынтаев, Әсет Исекешев, Асқар Жұмағалиев, Болат Жәмішев және Әділбек Жақсыбеков сотқа шақырылсын – тек солар ақшаның қайда кеткенін түсіндіре алады дейді олар.