Депутат Мұрат Әбенов "Батыс Еуропа - Батыс Қытай" транзиттік дәлізінің проблемалары туралы айтты, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
Сарапшы Қызылорда облысының тұрғындары "Батыс Еуропа – Батыс Қытай" халықаралық транзиттік дәлізінің құрылғанына қуанғанын атап өтті, бірақ қазір жоспарлау кезінде елеулі қауіп-қатерлер тудыратын қателіктер жіберілгені белгілі болды.
Қызылорда облысының аумағынан өтетін автомобиль жолының жалпы ұзындығы – 812 шақырым.
Бірақ оның тек 246 шақырымы I-Б техникалық санатқа жатады, яғни бағыттар арасында қоршалған 4 жолақты жол, деп атап өтті Әбенов.
"Ал қалған 566 шақырымы I-Б техникалық санат, барлығы 2 жолақты жол ( Қызылордан Ақтөбе облысына қарай). Бұрынғыдан айтарлықтай өзгеріс жоқ, сапасы жақсырақ, бірақ өте тар. Машиналар ағыны аз болады деп күтілген. Бірақ үкімет қателесті. Қазіргі уақытта Ақтөбе облысы бағытындағы автомобиль жолында жүк автомобильдерінің қарқындылығы жыл сайын орта есеппен 10%- ға дейін өсіп, тәулігіне 10 мың автомобильге жетеді", - деді ол.
Сарапшы атап өткендей, көліктер ағынының көптігі төтенше жағдайларды тудырады.
"Жүк көлігі бағанын басып озу үшін маневр жасау өте қиын. Апаттар жиі болады, әсіресе түнде. Жергілікті тұрғындар мал өткелдері қарастырылмаған деп шағымданады. Бірақ кедергілер болмағандықтан, олар күтпеген жерлерде халықаралық трассаны кесіп өтеді. Жолда бір күнде өлген үш сиырды көрдім. Бұл - автокөлік жүргізушілері үшін де қауіп. Шын мәнінде, миллиардтаған доллар жұмсалған жоба тиімсіз жоба болып шықты – Қытайдан мыңдаған шақырым жүретін көліктер бағандары Қызылордаға жеткенде жылдамдықты төмендетуге және баяу жүруге мәжбүр. Көбісі түнде қозғалысты тоқтатады. Ауыр жүк көліктерінің жүргізушілері үшін бұл учаске өте күрделі болып саналады. Қазақстан үкіметінің қателігі ауыр экономикалық зардаптар мен қайғылы оқиғаларға алып келеді – адамдар өліп жатыр", – деп қорытындылады ол.