Қазақстандықтардың көбі банкпен немесе микроқаржы ұйымымен (МҚҰ) дау туындаған жағдайда бірден сотқа жүгіну керек немесе адвокат жалдау қажет деп ойлайды. Бұл – уақыт пен қаржыны талап ететін процесс. Алайда, мәселені бейбіт жолмен, тегін әрі заңды түрде шешіп беретін арнайы арағайындар – омбудсмандар бар екенін білесіз бе?
Қаржылық сауаттылықты арттыруға бағытталған ағартушылық жобамыз жалғасуда. Кезекті шығарылымымызда қарапайым халық арасында әлі де кең таралмаған, бірақ аса маңызды институт – Банк және Микроқаржы омбудсманы туралы сөз қозғаймыз.
Ипотекалық даулар, несие мерзімін өткізіп алу, коллекторлардың қысымы және интернет-алаяқтар... Осы мәселелердің қайсысында омбудсман көмектесе алады, ал қай кезде олардың құзыреті жүрмейді?
Бұл сұрақтарға жауап беру үшін студиямызға саланы жетік білетін сарапшыларды шақырдық.
Подкаст спикерлері:
Сіздің қорғаушыңыз кім?
Подкаст барысында спикерлеріміз «Омбудсман» деген терминді қарапайым тілмен түсіндіріп береді. Қысқаша айтқанда, бұл – қаржы ұйымы мен клиент арасындағы дауды реттейтін тәуелсіз тұлға.
Шығарылымнан мына сұрақтардың жауабын табасыз:
Омбудсман кеңсесі халыққа тегін қызмет көрсетеді. Бірақ көпшілік бұл мүмкіндікті пайдаланбайды, себебі ақпарат аз. Біздің қонақтарымыз подкаст соңында дау туындаған жағдайда шағымды қалай және қайда жолдау керектігі туралы нақты байланыс деректері мен нұсқаулықтарды ұсынады.
Микроқарды омбудсманына қалай жүгінуге болады?
Ал банк омбудсманына қалай жүгінуге болады?
Қаржылық сауаттылық – бұл тек ақшаны үнемдеу емес, өз құқығыңды қорғай білу. Егер сіз немесе жақындарыңыз несие дауына тап болса, бұл шығарылым сіз үшін таптырмас нұсқаулық болмақ.
Толық шығарылымды Ulysmedia YouTube арнасынан көре аласыздар.