ТЖМ барлық тартылған халықаралық сарапшылар жұмыстың одан әрі қаупін атап өтеді, өйткені объектідегі жұмыстар топырақтың тұрақсыз күйімен, шұңқырдың беткейлерінен топырақтың үнемі төгілуімен және шұңқырдың астындағы ықтимал бос орындармен қиындайды, бұл құлау қаупін одан әрі арттырады және сәйкесінше құтқарушылар үшін қауіпті деп мәлімдеді. Бұл туралы Ulysmedia.kz хабарлады.
ТЖМ уәжі қандай
ТЖМ мәліметінше, "Майқайыңалтын" АҚ кенішінде іздестіру-құтқару жұмыстары басталғалы бері ТЖМ, Павлодар облысы ТЖД Авариялық-құтқару қызметтері қауымдастығы халықаралық мамандармен үнемі кеңесіп отырды.
ТЖМ Төтенше жағдайларды жою департаменті РФ ТЖМ Авариялық-құтқару жұмыстары басқармасының бастығымен, Өзбекстан Республикасы ТЖМ Төтенше жағдайларды жою басқармасы бастығының міндетін атқарушымен, Қырғыз Республикасы ТЖМ Құтқарушыларды даярлау орталығының орынбасарымен, Беларусь Республикасы ТЖМ Авариялық-құтқару жұмыстары басқармасының бастығымен қолда бар технологиялар және ұқсас іздеу-құтқару операцияларын жүргізу мәселесі бойынша тәжірибе алмасу бойынша консультативтік жұмыстар жүргізді.
Осындай жұмысты Павлодар облысының ТЖД жүргізді. РФ ТЖМ ТЖ жою департаменті ТЖ халықаралық жою басқармасының бастығымен, Беларусь Республикасы ТЖМ, РФ ТЖМ ТЖД Авариялық-құтқару жұмыстары басқармасының бастығымен, Беларусь Республикасы ТЖМ "ЗУБР" Республикалық арнайы мақсаттағы жасағының Минск орталығының бастығымен, Қырғыз Республикасы ТЖ министрінің экс орынбасарымен консультациялар өткізілді.
Осындай жұмысты Қазақстан Республикасының авариялық-құтқару қызметтері қауымдастығы да жүргізді. Шетелдік серіктестермен - жетекші кәсіби авариялық-құтқару (тау-кен құтқару) қызметтерімен және Оңтүстік Африка, Ресей, Канада серіктестерімен консультациялар өткізілді. Халықаралық сарапшылар мұндай төтенше жағдайлар тіркелмегенін атап өтті. Бірақ басқа ерекшеліктері бар шахталардың құлауы тіркелді. Қазақстандық құтқарушылардың іс-әрекеттеріне шетелдік мамандардың пікірлері оң. Топырақтың қолда бар сипаттамаларында қолдануға болатын максималды күштер мен құралдарды тарта отырып, жүргізілген жұмыстардың орасан зор көлемі атап өтілді. Барлық тартылған халықаралық сарапшылар жұмыстың одан әрі қаупін атап өтеді, өйткені объектідегі жұмыстар топырақтың тұрақсыз күйімен, шұңқырдың беткейлерінен топырақтың үнемі төгілуімен және шұңқырдың астындағы ықтимал бос орындармен қиындайды, бұл құлау қаупін одан әрі арттырады және сәйкесінше құтқарушылар үшін қауіпті, – деп жазды ТЖМ ресми сайты.
Оқиғаның мән-жайы
Еске сала кетсек, биыл 4 қаңтарда «Майқайыңалтын» компаниясы кенішінің шұңқырына автобус құлаған болатын. Автобуста жүргізуші мен үш құтқарушы болған. Сол күні төтенше жағдайлар министрлігі құтқару бөлімшелері қаза тапқан екі адамның денесін тауып, алып шыққан. Екі адам әлі табылмай жатыр.
4-22 қаңтар аралығында құлаған жерге айналма жол жасалды. Жарылыс жұмыстары жүргізілді. Өткелді кеңейту және тереңдету кезінде екі жүз мың тоннаға жуық топырақ пен тау жыныстары әкелінді. 18 қаңтарында экскаватордың көмегімен автобус корпусының бір бөлігі, жеке заттар, жоғалған адамдардың құтқару жабдықтары табылып, жер бетіне шығарылған.
Ал Бас прокуратураның ақпаратына қарағанда, полиция департаментінің тергеу басқармасы қылмыстық кодекстің 277-бабы 3-бөлігі (тау-кен немесе құрылыс жұмыстарын жүргізу кезінде қауіпсіздік ережелерін бұзу) бойынша қылмыстық істі тергеп жатыр.