×
495.2
522.34
4.94
#қаңтар қақтығысы #Украинадағы соғыс #жемқорлық #тағайындау
495.2
522.34
4.94

Алматыда көлік саны тым көбейіп кеткен. Мамандар не дейді?

22.05.2024, 23:00
Алматыда көлік саны тым көбейіп кеткен. Мамандар не дейді?
Ашық дереккөзден

Соңғы екі жылда қалада тіркелген автокөліктердің саны 24% - ға өсті, ал 2030 жылға қарай бұл көрсеткіш 40% - ға жетуі мүмкін, деп хабарлайды Ulysmedia.kz  Almaty.tv телеарнасына сілтеме жасап.  

Бұл туралы Алматыда Милан мен Мәскеу сарапшыларының қатысуымен өткен «Артық көліктің әбігері: жаңа шешімдер іздеу» тақырыбындағы дөңгелек үстелде айтылды.  

“Бүгінгі таңда автокөлік ауаның ластануының негізгі көзі саналады және егер біз қалада тұрудың жайлылығын қаласақ, жеке автокөліктердің санын азайту қажет. Ол үшін Алматыда 2030 жылға дейін қоғамдық көлікте жүру санын 64%-ға ұлғайту, сондай-ақ ақылы тұрақ аймағын кеңейту жөніндегі шараларды көздейтін көлік қаңқасының  Шеберлік - жоспары қабылданды,” - деді «Көлік жүйесін дамыту»  тобының басшысы. 

Көлікті дамыту саласындағы тәуелсіз сарапшы Елена Ерзаковичтің пікірінше, қарапайым азаматтарға ғана емес, шешім қабылдайтын саясаткерлерге де ақылы тұрақтар мен экология арасындағы байланысты белсенді түрде түсіндіру қажет. 

“Ақылы автотұрақ аймақтарының саны артқаннан кейін оның құны артады, қалада көліктер азаяды және сәйкесінше ауа сапасы жақсарады. Бұл адамдардың мінез-құлық әдеттерін өзгертеді, олар жеке көлікпен жүру керек пе, егер қажет болса, қысқа мерзімге бару керек пе деп ойлайды. Яғни, қарапайым тілмен айтқанда, автомобильдердің санын азайту керек,” - деді Елена Ерзакович. 

Өз кезегінде, Милан қаласының көлік жүйесінің тұрақты жоспары бойынша сарапшылар кеңесінің мүшесі Федерико Паролотто бүгінде трафикті бақылаудың жаңа әдістерін әзірлеудің қажеті жоқ деп санайды, Париж, Лондон, Милан сияқты қалалардың тәжірибесі өзінің тиімділігін көрсетті. Танымал урбанист Аркадий Гершман Стокгольмнің мысалын келтірді, онда ақылы жол жүру ақысы және тұрақ құны жоғары. 

“Бастапқыда қала тұрғындары қарсы болды, бірақ бұл шаралардың тиімділігін сезінгенде, көпшілігі өз ойларын өзгертті. Өз қалаңызда күн сайын 10 балдық кептелістерді көру қалыпты жағдай емес. Сондықтан жеке автокөліктерге шектеулер енгізу, қоғамдық көлікті дамыту, велосипед жолақтарын құру әрқашан оң нәтиже береді,” - деп атап өтті урбанист. 

Дөңгелек үстелге қатысушылар Алматы ерте ме, кеш пе қымбат  автотұрақ тарифіне және жеке көліктер үшін басқа да шектеулерге қол жеткізеді, бірақ мұның бәрі қоғамдық көліктің белсенді дамуымен қатар жүруі тиіс деген қорытынды жасады.