Норвегия жанармаймен жүретін көліктерден толық бас тартуға жақын. Бұл елдегі электрлі көліктерді ынталандыру шаралары халықтың тоқпен жүретін көлікке өтуін жеңілдетті, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
НОРВЕГИЯДАҒЫ EV РЕВОЛЮЦИЯСЫ
Bloomberg.com мәліметінше, Норвегияда Toyota Motor Corp. өзінің бір электрлі моделін беске дейін ұлғайтып, Tesla Inc.-пен бәсекелесуге тырысып жатыр. Жанармай құю бекеттері зарядтау станцияларын орнату үшін сорғыларын алып тастауда. Тіпті алыс аймақтардағы қарттар үйі де қатал арктикалық қысқа қарамастан, электрлі көліктерді пайдаланып келеді.
Бұл өзгерістердің барлығы Норвегияның жанармаймен жүретін көліктерді сатуды іс жүзінде тоқтататын әлемдегі алғашқы нарыққа айналуына аз қалдырды.
"Бұл жерде суық, таулар бар, жүруге қашықтықтар ұзақ. EV-лер мұнда табысқа жетпеуі керек еді, бірақ біз жетістікке жеттік," дейді Норвегияның $1,8 триллиондық мемлекеттік қорының бұрынғы басшысы Ингве Слингстад Ослодағы электрлі көлігіне мінерде.
EV сатып алуды ынталандыру бұрыннан бар болғанымен, бұл тек соңғы жылдары қарқын ала бастады. Бұл кезде нарықта көліктердің әртүрлі модельдері пайда болып, сатып алушылардың таңдауы көбейді.
2024 жылдың қазан айында EV-лер жаңа көліктердің 94%-ын құрады, бұл көрсеткіш Қытайдан екі есе жоғары. Ел жанармаймен жүретін жаңа көліктерді сатуды келесі жылы толық тоқтатуды мақсат етуде.
Норвегияның жетістіктері басқа елдердегі үрдістерден ерекшеленеді. Еуропада EV сатылымы биыл төмендесе, АҚШ-та Дональд Трамптың қайта сайлануы нөлдік эмиссиялы көліктерге көшуге қауіп төндіруі мүмкін.
Норвегияның EV-ге көшуіне мұнай мен газдан түскен табысы және үкіметтің көліктен шығатын қалдықтарды азайту қажеттілігіне деген келісімі ықпал етті. Дегенмен, бұл елдің суық климаты мен төменгі халық тығыздығы айтарлықтай қиындықтар туғызды.
"Бұл көлем тұрғысынан үлкен нарық емес, бірақ келешекке сабақ алу үшін өте маңызды," дейді Toyota Norway президенті Пётр Павлак.
Норвегиядағы EV нарығының өсуімен бірге, көлік индустриясы да өзгеруде. Tesla елдегі ең танымал брендке айналып, Toyota мен Volkswagen-ді ығыстырды. Қазір нарықта 160-тан астам электрлі модель бар, ал он жыл бұрын олардың саны онға да жетпейтін.
Жанармай құю станциялары жаңа бизнес модельдерін ойлап табуға мәжбүр. Автосервистер жоғары вольтты жабдықтарға инвестиция салып, EV жөндеу уақытын қысқарту арқылы көбірек көлікті қабылдауға дайындалуда.
Электрлі көліктердің табысына қарамастан, әлі де шешілмеген мәселелер бар. Мысалы, көлік жарамсыз болып қалған соң, оның батареясы қайда кетеді? Сонымен қатар, Норвегия жолдарындағы көліктердің төрттен үш бөлігі әлі де жанармаймен жүреді. Коммерциялық көліктерде электрлендіру енді ғана басталды.