Журналист Жанар Оразымбет желідегі парақшасында ойыншық шығаратын компанияның сауатсыздығын бетіне басты, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
ЖАҢА БАЛА МА, ЖАНА БАЛА МА? ОЙЫНШЫҚ РОБОТТАРҒА ҚАТЫСТЫ ДАУ ШЫҚТЫ!
Ойыншық роботтар шығаратын компанияның жарнамасы көпшіліктің назарын аударды. Желіде тараған видеода роботтың «ЖаНа балаға — жаНа ойыншық!» деген ұраны естілгенде, оқырмандардың біразы күлкіге қарық болса, енді бірі ашуға мінді.
"ЖАНА" МА, "ЖАҢА" МА?
Журналист Жанар Оразымбет бұл жарнамаға бей-жай қарамаған.
“ЖаНа бала емес, ЖаҢа бала! Мына түрлеріңмен балаға не үйреткелі жүрсіңдер!?!” — деп, компанияның сауатсыздығын сынға алды.
ТІЛГЕ ҚҰРМЕТ, ЖАРНАМАҒА ТАЛАП
Көпшілік қазақ тілінің дұрыс қолданылуына баса назар аудару керек екенін айтып, қолдау білдірді.
ҚАЗАҚША ЖАРНАМАНЫҢ ЖАЙЫ ҚАЛАЙ?
Бұл жағдай — қазақша жарнамалардағы қателіктердің бір көрінісі ғана. Бұған дейін де жарнама мәтіндеріндегі қателіктер қоғамның қызу талқысына түскен болатын.2023 жылы Қазақстанда жарнама контентінің 40%-дан астамы қазақ тілінде жасалған, бірақ олардың ішінде тілдік қателіктер жиі кездеседі.
ЖАНАР ОРАЗЫМБЕТ
Жанар Оразымбет — Қазақстанның танымал журналистерінің бірі. Ол 1971 жылы Алматы облысы, Райымбек ауданында дүниеге келген. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің Журналистика факультетінің түлегі. Жанар Оразымбет өзінің журналистік мансабында көптеген маңызды тақырыптарды қозғап, қоғамға әсер ететін мәселелерді көтеріп келеді.