Қазақстанның Ұлттық Олимпиада комитеті мәжілісмендердің спортты қаржыландыруды қайта қарау туралы үндеуіне қатысты мәлімдеме жасады, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
Мәжілісмендерге жауап
“Қазақстан Республикасының Ұлттық Олимпиада комитеті ашық диалог пен өзара түсіністік бағытында елдің спорттық қызметіне байланысты мәселелерді белсенді талқылауды бағалайды. Алайда, ҚР Парламенті Мәжілісі депутаттарының соңғы мәлімдемелеріне ҰОК-тың елдің спорттық қызметіндегі рөлі мен қызметіне қатысты түсініктеме беру қажет деп санайды, - делінген хабарламада.
Комитет атап өткендей, ҚР ҰОК – Қазақстан Конституциясын, Халықаралық Олимпиада комитетінің Олимпиадалық хартиясын, Қазақстан Республикасының Заңдарын және ұйымның Жарғысын басшылыққа алатын үкіметтік емес, коммерциялық емес, дербес, қоғамдық ұйым. Сонымен қатар, мемлекеттің қоғамдық бірлестіктердің ісіне заңсыз араласуына, сондай-ақ қоғамдық бірлестіктердің мемлекет ісіне араласуына Қазақстан Республикасының Конституциясы жол бермейді. Сондай-ақ, олимпиадалық Хартия ҰОК-тың автономиясын сақтау және барлық қысымға, соның ішінде саяси қысымға қарсы тұру міндеттемесін белгілейді.
“Ұлттық Олимпиада комитетінің қызметіне араласу кез-келген елдің ҰОК имиджіне, оның автономия және Тәуелсіздік мәртебесіне теріс әсер етеді, өйткені бұл Олимпиада хартиясының ережелеріне сәйкес болуы керек. Ал ең бастысы — Халықаралық Олимпиада комитеті спорт автономиясын қамтамасыз етуде және спортшыларды қорғауда Олимпиада қозғалысының миссиясын жүзеге асыратын елдердің спортшыларына шектеу қоюға қабілетті спортшылар ұлттық ту астында кешенді халықаралық жарыстарда бақ сынайды. ҰОК қызметін қаржыландыру мемлекеттік бюджетке байланысты емес көздерден жүзеге асырылады. ҰОК қоғамдық бірлестік болып табылады және өз қызметін қайырымдылық және демеушілік қаражат есебінен жүзеге асырады. Депутат өз өтінішінде келтірген сандардың ҰОК қызметіне ешқандай қатысы жоқ. Бұл мемлекеттік қаражат елдегі спортты дамытуға, елдің спорттық резервін дайындауға жұмсалады және жергілікті атқарушы және орталық мемлекеттік органдар әкімшілендіреді”, — деп мәлімдеді ҰОК.
Төрт жылдық тапсырма
ҚР ҰОК мемлекеттік тапсырманы (2018 - 2022 жылдар) орындау мәселесіне келетін болсақ, ҰОК оны орындауға бөлінген қаражат мақсатты, яғни спортшыларды, олардың оқу-жаттығу процесін қамтамасыз етуге, спорттық жарыстарға қатысуға жұмсалғанына сендірді. Бұл ретте ҰОК-тың ұйым ретіндегі негізгі қызметі ешқашан мемлекеттік бюджеттен қаржыландырылмаған және қаржыландырылмаған.
ҰОК Халықаралық Олимпиада Комитеті мен континенттік олимпиада ұйымдарының қолдауымен өткізілетін Олимпиада ойындарына және басқа да кешенді халықаралық іс-шараларға қатысу шеңберіндегі өкілдік функциялары мен өкілеттіктері үшін жауап береді. Сонымен қатар, ҰОК өз миссиясын орындау үшін қазақстандық спорт қозғалысының игілігі үшін тартылған құрылымдар арасындағы жемісті және үйлесімді ынтымақтастықты дамыту және қолдау үшін мемлекеттік билік органдарымен ынтымақтасады. ҰОК миссиясы ҚР аумағында Олимпиадалық қозғалысты дамыту және қорғау және олимпиадалық хартияға сәйкес олимпиадалық құндылықтарды — сыйластықты, достықты, кемелдікті ілгерілету болып табылады.
Комитет Қазақстанда спорт командалары мен спорт резервін дайындау және қаржыландыру жүйесін жергілікті атқарушы және орталық мемлекеттік органдар жүзеге асыратынын еске салды. Депутаттардың сөйлеген сөздерінде хабарланған қаржы қаражатының сомалары ҰОК қызметімен байланысты емес.
ҚР Ұлттық Олимпиада Комитеті
Қазақстан Республикасының Ұлттық Олимпиада комитеті 1990 жылы 3 ақпанда құрылып, 1993 жылы қыркүйекте Халықаралық Олимпиада комитетінің мойындауына ие болды. ҚР ҰОК тәуелсіз тәуелсіз қоғамдық ұйым болып табылады. ҚР ҰОК өз қызметінде ХОК Олимпиадалық хартиясын, Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын және ҚР ҰОК Жарғысын басшылыққа алады. Ұлттық Олимпиада комитетінің қызметін мемлекет қаржыландырмайды.