Қазақстандық тұтынушылар қай саланың қызметіне жиі шағымданады

Ғалиасқар Думан

Премьер-министрдің орынбасары – Сауда және интеграция министрі Серік Жұманғарин қазақстандық тұтынушылардың шағымдарына жасалған талдау нәтижесін жария етті, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.

фото: ашық дереккөзден

Жұманғариннің сөзінше, тұтынушылардың құқықтарын бұзушылықтар туралы өтініштердің саны жыл сайын 20% өсіп келеді.

«2022 жылы министрлікте 30,2 мыңнан астам өтініш қаралды. Осыған ұқсас жағдай өзге мемлекеттік органдарда да байқалуда. 2022 жылы 50 мыңға жуық өтініш келіп түсті», - деді министр.

Ол өтініш ең көп түсетін салаларды атады:

- бөлшек сауда – 48%;

- тұрмыстық қызметтер – 19%;

- электрондық сауда – 9%;

- тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық – 5,6%.

Өтініштердің саны мына салаларда ең көп өскен:

- қоғамдық тамақтану – 188%;

- көлік қызметі – 143%;

- медициналық қызмет – 113%;

- байланыс қызметі – 102%.

Сондай-ақ, министр елімізде азаматтардың көбі қай салалар бойынша наразылық білдіретінін айтты:

- медициналық қызмет – 39,3%;

- байланыс қызметі (интернет-провайдер) – 33,3%;

- қоғамдық көлік қызмет – 30,7%;

- қоғамдық тамақтану – 24,4%.