Алматы метросы: жаңа тармақтар, халықаралық серіктестер және қытайлық компаниялар

Ғалиасқар Думан

ОКҚ-дегі брифинг барысында Алматы қаласының әкімі Ерболат Досаев метрополитенді дамытуға арналған ауқымды жоспарлары туралы айтты, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.

ашық дереккөз

МЕТРОНЫ ДАМЫТУ – ҚАЛАНЫҢ БАСТЫ БАСЫМДЫҒЫ

Негізгі назар жаңа желілердің құрылысына аударылған: батыс бағыт (5,3 км «Қалқаман» станциясынан «Барлық» базарына дейін) және шығыс бағыт (14 км «Жібек жолы» станциясынан Алматы әуежайына дейін). Бұл жобалар қаланың көлік инфрақұрылымының негізгі элементтері және экологияны жақсартуға, сондай-ақ жолдардағы жүктемені азайтуға бағытталған.

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАРЖЫЛАНДЫРУШЫЛАРМЕН КЕЛІССӨЗДЕР

Әкімнің айтуынша, қазіргі уақытта тиімді шарттармен қаражат тарту үшін халықаралық қаржы институттарымен келіссөздер жүргізіліп жатыр. Ықтимал шешім ретінде ұйымдар консорциумын құру қарастырылып отыр. Келісімдер жасалғаннан кейін мердігерлер байқау негізінде іріктеледі.

– «Біз екі желінің құрылысын қатар бастауға ниеттіміз, бұл процесті жеделдетуге мүмкіндік береді», – деді Досаев.

ҚЫТАЙЛЫҚ КОМПАНИЯЛАР ҚАТЫСА МА

Қытайлық компанияларды тарту туралы сұраққа әкім нақты жауап бермеді. Ол серіктестердің таңдалуы олардың белгіленген мерзімдер мен заманауи технологияларды қолдану қабілетіне байланысты болатынын атап өтті.

ҚҰРЫЛЫС МЕРЗІМІ

Досаев жобаларды жүзеге асырудағы қазіргі қиындықтарды еске салды. Мәселен, «Сарыарқа» және «Бауыржан Момышұлы» метро станцияларының құрылысы 3,5 жылдан 7 жылға дейін созылған. «Қалқаман» станциясының құрылысы (1,9 км) 2020 жылы басталған және тек 2026 жылы аяқталады.

ҚАРЖЫЛАНДЫРУ

Жобаны қаржыландыру үшін құқықтық негіз дайындалуда. Жаңа бюджеттік кодексте қарыздар республикалық бюджеттен өтелетіні қарастырылған. Бұл түзетулер қазір Сенат қарауында.

Метроны дамыту қаланың негізгі стратегиясының маңызды бөлігіне айналуда. Алайда басты сұрақ әлі де ашық: Алматы жаңа кідірістерден аулақ болу үшін уақыт пен ресурстарды жеткілікті деңгейде басқара ала ма?