PR және қоғаммен байланыс саласындағы мамандарға арналған еліміздегі ең ірі кәсіби медиа — PR Drive өзінің сегіз жылдық мерейтойы қарсаңында «PR және медиа мамандары қауымдастығы» атты жаңа қоғамдық бірлестік құрылғанын ресми түрде мәлімдеді, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.
ҚҰРЫЛТАЙШЫЛАР
Қауымдастықтың құрылтайшылары — коммуникация саласындағы беделді және тәжірибелі мамандар:
• Елена Пак пен Махаббат Садвакасова — PR Drive медиаплатформасының тең құрылтайшылары;
• Бағлан Айдашов — медиа менеджер және медиа даму саласының стратегы;
• Думан Қожахметов — Black and White агенттігінің негізін қалаушы;
• Ақерке Берлібай — коммуникация және PR маманы, сертификатталған коуч, бизнес-тренер.
Қауымдастықтың миссиясы — PR мамандығының беделін қорғау, саланың кәсіби өсуіне қолдау көрсету, сондай-ақ коммуникация саласында барлық деңгейде — жеке сектордан бастап мемлекеттік және қоғамдық құрылымдарға дейін — ашықтық пен жауапкершіліктің жоғары стандарттарын қалыптастыру.
- PR — бұл жай ғана кәсіп емес. Бұл — қоғам, бизнес және мемлекет арасындағы сенімділік көпірі. Қауымдастық — этика мен кәсібилікке негізделген ортақ ережелер қалыптасатын орта. Бұл ережелер саланың сапалы әрі әділ дамуына ықпал етеді, дейді құрылтайшылар.
Қауымдастық өз қызметінде негізгі қағидаттарын этикалық кодекс арқылы бекітеді. Бұл құжат саладағы сенім мен кәсіби стандарттарды қалыптастыруға бағытталған. Кодексте төмендегідей ұстанымдар көрініс табады:
• Ашықтық пен адалдық — тек шынайы әрі расталған ақпаратты пайдалану, әсіресе дағдарыстық жағдайларда және қоғамдық сезімталдық жоғары болған кезде;
• Кәсібилік пен үнемі даму — үздіксіз оқыту, кәсіби құзыреттерді арттыру, жоғары білім беру стандарттарын ұстану;
• Аудитория алдындағы жауапкершілік — БАҚ өкілдерімен, клиенттермен және серіктестермен этикалық қарым-қатынас орнату, манипуляциядан бас тарту.
Қауымдастықтың құрылуы — Қазақстандағы PR және медиа саласының институционалдық дамуының қисынды кезеңі болып табылады. Қазіргі ақпараттық кеңістіктің жылдам өзгеруі, цифрлық ықпалдың артуы және коммуникацияға деген сенімге жаһандық қысым жағдайында кәсіби қауымдастықтың құрылуы — бұл саланың тұрақты және сенімді дамуы үшін маңызды қадам.
Қауымдастыққа PR немесе медиа саласында кемінде үш жылдық кәсіби тәжірибесі бар немесе қазіргі уақытта осы салаларда басшылық лауазым атқарып жүрген мамандар мүше бола алады. Сонымен қатар, саланың белсенді өкілі тарапынан ұсыныс қажет.
ЖАРНА
2025 жылдың соңына дейін қауымдастыққа кіру тегін, ал 2026 жылдан бастап жылдық мүшелік жарна көлемі — 60 000 теңге болады.
Қауымдастық кәсіби даулар мен күрделі жағдайларды шешуге көмектесетін медиациялық платформа ұсынады. Бұл алаңда төмендегідей қызметтер көрсетіледі:
• дағдарыс жағдайларына байланысты кеңес беру;
• сала мамандары арасындағы дауларды реттеуге қолдау көрсету;
• кәсіби қызметке қатысты заңгерлік мәселелер бойынша көмек.
PR Drive бренді қауымдастықтан тәуелсіз өз қызметін жалғастыра береді. Оның редакциялық саясаты, авторлық құқықтары және контент өнімдері бұрынғыдай тең құрылтайшыларға тиесілі күйінде қалады.
Қауымдастықтың құрылуы — бұл еліміздегі PR және медиа салаларын кәсіби түрде дамыту, реттеу және біріктіру жолындағы стратегиялық әрі қажетті қадам. Ақпараттық турбуленттілік жағдайында, коммуникацияға деген сенімге қысым артып жатқан шақта этикалық нормаларға сүйенген кәсіби қауымдастық — саланың орнықты және сенімді болашағына кепіл болмақ.